time

Telefon 0(543)515 60 02

FAYDALI BİLGİLER

Köpeklerde Gebelik
Köpeğinizden yavru almayı planlamadığınız takdirde, yapabileceğiniz en iyi şey onu kısırlaştırmaktır. Bununla birlikte, köpeğinizin yavruları olmasına izin vermek gibi önemli bir karar almanız halinde, büyük bir maceraya atılmak üzeresiniz demektir - işte, köpeklerde gebeliği gösteren birkaç belirti. Köpeğinizin meme uçları şişecek ve 25-30 günlük bir gebelikte daha belirgin hale gelecektir. Çiftleşmeden yaklaşık bir ay sonra, vajinal bir akıntı da oluşmaya başlayacaktır. Çoğunlukla gebe kalmasından 45-50 gün sonra, kilo alması nedeniyle karnının şiştiğini fark edeceksiniz. Bazı köpeklerde gestasyon döneminde (gebelik) iştah kaybı ya da depresyon belirtileri de görülecektir. Veteriner hekime gidiş Köpeğinizin gebe olduğunu düşün&uu ... Devamı.
Kedilerde Gebelik
Kedinizi çiftleştirmeyi planlamıyorsanız, en iyi yöntem her zaman onu kısırlaştırmaktır. Kedilerde gebelik önemli bir olaydır ve kedinizin yavruları olmasına izin vermek gibi önemli bir karar almanız halinde, büyük bir maceraya atılmak üzeresiniz demektir. Anne kedi, doğum bakımını çoğunlukla kendi başına daha iyi yapar ve normal olarak en iyisi bunu ona bırakmaktır. Ancak işinin kolaylaşmasına yardımcı olmak için yapabileceğiniz birkaç şey vardır. Açık belirtiler Kedinizin gebe olduğunu gösteren bazı belirtiler vardır. İlk gösterge, kızgınlık döngüsünün sona ermesi olabilir. Bir diğer erken belirti, kedinizin meme uçlarının şişerek daha koyu, kırmızı bir renk alması olacaktır. Gebe bir kedi aynı zamanda daha fazla yiyecek ve muhtemelen 'sab ... Devamı.

E-Bülten