time

Telefon 0(543)515 60 02

FAYDALI BİLGİLER

Köpeklerde Gebelik
Köpeğinizden yavru almayı planlamadığınız takdirde, yapabileceğiniz en iyi şey onu kısırlaştırmaktır. Bununla birlikte, köpeğinizin yavruları olmasına izin vermek gibi önemli bir karar almanız halinde, büyük bir maceraya atılmak üzeresiniz demektir - işte, köpeklerde gebeliği gösteren birkaç belirti. Köpeğinizin meme uçları şişecek ve 25-30 günlük bir gebelikte daha belirgin hale gelecektir. Çiftleşmeden yaklaşık bir ay sonra, vajinal bir akıntı da oluşmaya başlayacaktır. Çoğunlukla gebe kalmasından 45-50 gün sonra, kilo alması nedeniyle karnının şiştiğini fark edeceksiniz. Bazı köpeklerde gestasyon döneminde (gebelik) iştah kaybı ya da depresyon belirtileri de görülecektir. Veteriner hekime gidiş Köpeğinizin gebe olduğunu düşün&uu ... Devamı.
Köpek Corona Hastalığı
Birçok köpek sahibi şu anda köpeklere koronavirüs (SARS-CoV-2) bulaşıp bulaşıp bulaşamayacağı sorusuyla ilgileniyor. Araştırmacılar bunu ve dolayısıyla mevcut duruma göre solunum yolu hastalığı Covid-19 salgınını ekarte ediyor!   Öte yandan, köpek koronavirüsü (CCoV) uzun süredir dünya çapında yaygın olarak bulunmakta ve özellikle köpek kulübelerinde ve köpek yavrularında bulunan köpekleri etkilemektedir. Örneğin, kontamine dışkıların ağızdan alınmasından sonra, köpek koronavirüsü gastrointestinal sisteme saldırır ve özellikle bağışıklığı zayıf köpeklerde ciddi ishale ve ölümlere yol açar. . Köpeklerde Coronavirüs: Belirtileri Nelerdir? Köpekler, bağışıklık sisteminin durumu ... Devamı.
Kedi ve Köpeklerde Diş Hastalıkları
Diş hastalıkları Evcil hayvanlarda diş hastalığı Evcil hayvanlarımızda diş hastalıkları oldukça yaygındır. Diş röntgeni doğru teşhis için gereklidir . Kedilerin %85'i üç yaşından itibaren diş hastalıklarından muzdariptir, köpeklerde ise, cinse bağlı olarak 4-6 yaşından büyük köpek daha yatkındır. Tüm hastalıklar her iki türde de eşit olarak görülmez. Kedilerde, köpeklerin muzdarip olmadığı hastalıklar buluyoruz (örneğin, FORL). Hayvanlarımızda bile yemek artıkları her yemekten sonra dişlere yapışır. Bu kalıntılar bakteriler için ideal ortam oluşturur. Kötü kokulu gazlar (hayvanın ağzı kötü kokar) ve diş etlerine ve dişlere zarar veren toksinler vardır. Diş etleri iltihaplanır ve dişten ayrılır (period ... Devamı.
Kedilerde Gebelik
Kedinizi çiftleştirmeyi planlamıyorsanız, en iyi yöntem her zaman onu kısırlaştırmaktır. Kedilerde gebelik önemli bir olaydır ve kedinizin yavruları olmasına izin vermek gibi önemli bir karar almanız halinde, büyük bir maceraya atılmak üzeresiniz demektir. Anne kedi, doğum bakımını çoğunlukla kendi başına daha iyi yapar ve normal olarak en iyisi bunu ona bırakmaktır. Ancak işinin kolaylaşmasına yardımcı olmak için yapabileceğiniz birkaç şey vardır. Açık belirtiler Kedinizin gebe olduğunu gösteren bazı belirtiler vardır. İlk gösterge, kızgınlık döngüsünün sona ermesi olabilir. Bir diğer erken belirti, kedinizin meme uçlarının şişerek daha koyu, kırmızı bir renk alması olacaktır. Gebe bir kedi aynı zamanda daha fazla yiyecek ve muhtemelen 'sab ... Devamı.

E-Bülten